Handelsbetingelser
Hotel Vejlefjord A/S
Alle varekøb på www.hotelvejlefjord.dk kan betales med mobilepay og kreditkort. Vi modtager Dankort, Visa, Visa Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Hotel Vejlefjord bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Du kan bestille gavekort og wellness produkter på www.hotelvejlefjord.dk. Ved bestilling og indbetaling af den bekræftede pris accepterer kunden nærværende betingelser.
Varer købt på www.hotelvejlefjord.dk leveres med GLS. Leveringstiden er 3-4 arbejdsdage. Selskabet har ret til at udskyde fristen for levering i indtil 10 arbejdsdage. Hvis forsinkelsen skyldes omstændigheder, der kan betegnes som force majeure, hvorved forstås omstændigheder her i landet eller i udlandet, der ligger udenfor selskabets kontrol, forlænges leveringstiden lige så længe, som hindringen har bestået.
Alle varer bestilt på www.hotelvejlefjord.dk leveres til aktuelle fragtpriser inkl. moms.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til: Hotel Vejlefjord Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Såfremt der er indgået en aftale om refusion, bedes De venligst fremsende bankoplysninger, således at vi kan overføre det aftalte beløb.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Vi tilbyder 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden beregnes fra den dag, hvor ordren modtages. Returneringsomkostningerne påhviler kunden. Meddelsen skal fremsendes via e-mail til chh@hotelvejlefjord.dk. I meddelelsen bedes De tydeligt angive, at De ønsker at gøre brug af Deres fortrydelsesret.
Ønsker du at klage over et produkt købt i vores webshop kan denne sendes til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Hotellet erstatter ikke ødelagte, stjålne eller bortkomne gavekort. |